Az autizmus spektrum tagozat iskolai egysége 2018 szeptemberében indult.
Az osztályba sorolás képességprofil (autizmusban való érintettség és értelmi képességek) alapján történik.
Jelenleg három csoporttal – kettő 1.- 4. osztályos és egy 1. – 3. osztályos – működik.
Csoportonként két gyógypedagógus és egy asszisztens dolgozik.
Jelenlegi osztálylétszámok:
1.-4. osztály (Kozma – Lánczos Regina): 7 fő (7 fiú)
1-3. osztály (Slabéczi Erika): 7 fő (5 fiú, 2 lány)
1.-4. osztály (Németh Barbara Krisztina): 7 fő (5 fiú, 2 lány)
Szakmai, oktató-nevelő munka:
Szakmai munkánk kiemelkedő területei, és céljai:
- a nevelés-oktatás az egyes tanulók egyéni képességeihez igazodik,
- egyéni informális, és formális felmérésekre épített célkitűzések,
- a kitűzött célok tantárgyanként operacionalizáltak,
- egyéni fejlesztési tervek kidolgozása tanulónként,
- a tananyagot az egyéni készségekhez, képességekhez igazítottan tanulókra adaptáltan adjuk át,
- munkánk eredményessége, a tanulók fejlődése nyomon követhető, visszamérhető,
- rendszeres team megbeszélések alkalmával esetek, csoportnehézségek átbeszélésével segítjük egymást, és a csoportok szakmai fejlődését
- kiemelt fontosságú a csoportokon belül dolgozó szakemberek együttműködése,
- a családtagokkal való együttműködés, igény szerinti konzultációs időpontok biztosítása (otthoni problémákkal is kapcsolatos tanácsadás), szoros, napi kapcsolat, információáramlás
A legfontosabb céljaink az autizmusban érintett személyek esetében:
- a biztonságos, bejósolható légkör, környezet kialakítása (tevékenységek szerinti térstruktúra kialakítása, amely lehetőséget ad az egyéni és csoportos foglalkozások kivitelezésére);
- az egyéni napirendek használatának bevezetése, az önállóság fokozása a használatot illetően (szimbólumszint szerinti napirend egyénre szabása);
- a szociális-és kommunikációs készségek egyénre szabott fejlesztése (nem, vagy alig beszélő tanulók esetében AAK-s eszközök használata, foglalkozások: babzsák, beszélgetőkör);
- a megfelelő, elfogadható viselkedések kialakítása (viselkedéses szempontok, emlékeztetők, jutalmazási rendszer);
- az önállóság kialakítása, fokozása az önkiszolgálási tevékenységek során (folyamatábrák, folyamatleírások);
- és az akadémikus képességek egyénre szabott fejlesztése (tanterv egyéni képességszint szerinti differenciálása, egyéni fejlesztési tervek kidolgozása egyéni felmérések alapján).

